Reprezentanța Comisiei Europene în România a lansat campania de comunicare ,,România în Uniunea Europeană”, prin care își propune să evidențieze o serie de beneficii concrete pentru cetățenii români, ca urmare a apartenenței României la Uniunea Europeană.

Cele patru teme prezente în cadrul campanie sunt:

  • Contribuția fondurilor europene la dezvoltarea României;
  • Posibilitatea de a folosi telefonul mobil în roaming, fără plata de taxe suplimentare;
  • Oportunitățile de studiu și formare profesională, prin programul Erasmus+; 
  • Libertatea cetățenilor români, în calitate de cetățeni europeni, de a trăi, călători, lucra sau învăța oriunde în Uniunea Europeană. 

România europeană este o realitate pentru fiecare dintre noi. Suntem împrEUnă din 2007, trăim, simțim și vedem zilnic contribuția pe care Uniunea Europeană a avut-o la dezvoltarea României – atât la nivel individual, cât și ca societate. În ultimii 17 ani, fondurile, politicile și programele europene au contribuit fundamental la îmbunătățirea calității generale a vieții românilor. Campania recent lansată reamintește publicului larg o serie de avantaje de a fi cetățean al unei țări membre în Uniunea Europeană.

Campania de tip Out of Home (OOH) se va desfășura în București, pe parcursul lunii iulie 2024. Mesajele vor fi expuse pe panouri stradale, clasice și digitale, în stații de autobuz și metrou, în interiorul trenurilor de metrou, în clădiri de birouri și săli de fitness și în incinta Aeroportul Henri Coandă. Fiecare material conține un cod QR cod, a cărui accesare va permite publicului să descopere mai multe informații utile despre tema abordată accesând  ”România în Uniunea Europeană” România în Uniunea Europeană – Comisia Europeană (europa.eu)

Conceptul creativ poartă semnătura artistului Dan Perjovschi, cu care Reprezentanța Comisiei Europene în România colaborează constant în proiecte de comunicare, iar implementarea campaniei este realizată de către agenția de comunicare GOPA PACE.

Pin It on Pinterest

Share This